Gdzie Byłyśmy

Za nami 7,100 przejechanych kilometrów. Poznaj naszą historię.

Niezapomniane Podróże

Że są to wyjątkowe wyprawy z niezapomnianym klimatem. W 2017 roku, nie tylko wróciłyśmy w Himalaje, by poznać kolejne zakamarki tego niesamowitego rejonu , ale ruszyłyśmy też na podbój Kirgistanu. Chciałyśmy przekonać się czy równie wielkie wrażenie zrobi na nas górskie pasmo Tien Shan. Zrobiło.

Kontynent

kraje

Dziewczyn

przejechanych km

2017

CZWARTA MOTO WYPRAWA TYLKO DLA ORLIC – INDIE, HIMALAJE

Nasze babskie wyprawy zaczęły się w 2016 roku. Na początek wybrałyśmy Indie i Himalaje. To były niesamowite wyjazdy, który utwierdziły nas w przekonaniu, że projekt „Tylko dla Orlic” ma sens i należy go kontynuować. Sierpień 2017. Osiem Orlic rusza do Indii, w Himalaje. Wyprawa zaczyna się i kończy w Leh. Tym razem jeździmy na motocyklach Royal Enfield Himalaya, czyli indyjskiej wersji motocykla enduro. Trasa prowadzi przez drogi i bezdroża Ladakhu. Częściowo są to drogi szutrowe, częściowo asfaltowe. Poznajemy najpiękniejsze świątynie buddyjskie tego rejonu.

TRZECIA MOTO WYPRAWA TYLKO DLA ORLIC – KIRGISTAN

Lipiec 2017. Jedenaście Orlic rusza do Kirgistanu. Wyprawa zaczyna się i kończy w Bishkeku. Celem są oddalone od głównych szlaków turystycznych zakamarki tego pięknego kraju i eksploracja pasma górskiego Tien Shan. Wyprawa ma charakter mocno offroadowy i do tego dopasowane są nasze motocykle. Śpimy głównie w jurtach i namiotach. Często jesteśmy zdane tylko na siebie i naszą ekipę. Trasa stanowi duże wyzwanie dla każdej rajderki.

2016

DRUGA MOTO WYPRAWA TYLKO DLA ORLIC – INDIE, HIMALAJE

Sierpień 2016. Druga orlicowa ekipa składająca się z ośmiu dziewczyn rusza w Himalaje. Tym razem wyprawa zaczyna się w Leh i kończy w Manali. Poznajemy buddyjski świat Ladakhu. Przejeżdżamy przez najwyższą dopuszczoną do ruchu kołowego przełęcz świata – Khardung La (i kilka innych o wysokości powyżej 5000 m npm). Wyprawa ma charakter szutrowo asfaltowy. Wysokości stanowią duże wyzwanie dla każdej z nas.

PIERWSZA MOTO WYPRAWA TYLKO DLA ORLIC – INDIE, HIMALAJE

Sierpień 2016. Rusza pierwsza, inauguracyjna wyprawa „Tylko dla Orlic”. Bierze w niej udział jedenaście dziewczyn. Od razu poprzeczkę stawiamy wysoko. Ruszamy do Indii. W Himalaje. Wyprawa zaczyna się w Manali. Kończymy w Leh. Mamy do przejechania ponad 1700 km bezdroży Ladakhu i Himachal Pradesh. Po dordze odwiedzamy mało znane Doliny Lahaul i Spiti. Spora część trasy to jazda offroadowa. Asfalty stanowią tylko 30% całości. Musimy zmierzyć się z dużymi wysokościami: zarówno w dzień, jak i w nocy (najwyższy nocleg wypada na 4600 m npm). Kulminacją wyprawy jest wjazd na najwyższą dopuszczoną do ruchu kołowego przełęcz świata – Khardung La. Wyprawa przebiega wspaniale i jest przyczynkiem do kontynuacji cyklu wyjazdów „Tylko dla Orlic”.

Z tylko dla orlic dostajesz…

Najpiękniejsze miejsca na świecie

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore.